最新年报
2017可持续发展报告
2018年第三季度生产报告

02 marraskuuta, 2021

Marraskuun alusta vuoden 2022 maalis-huhtikuuhun asti ulottuvalla kenttätyökaudella tehdään kallioperän timanttikairausten lisäksi maasto- ja reikägeofysiikkaan sekä水文地质学家liittyviä geofysiikan mittauksia。Työt ovat osa Sakatin kaivoshanketta ja toteutetaan AA Sakatti Mining Oy:n lupa-alueilla。

Timanttikairausten osalta talven kenttätyöt keskittyvät Sakatin pääesiintymän sekä Pahanlaaksonmaan alueille。geoofysiikan mittauksia tehdään lisäksi Kuusivaaran sekä Sakatin väliin sijoittuvalla alueella。Kenttätöiden parissa työskentelee kaikkiaan noin 150 urakoitsijoiden ja yhtiön työntekijää。

Marraskuun ensimmäisellä viikola alkavat kenttätyöt tehdään suojelualueiden ulkopuolella。Kenttätyöt suojelualueilla käynnistetään lupaehtoihin perustuen vasta, kun routa ja riittävän paksu lumipeite mahdollistavat työskentelyn niin, ettei alueen luontoarvoille aiheudu vhininkoa。

Kenttätöissä käytettävät työskentelyalueet在merkitty selkeästi maastoon。Työskentelyalueilla liikkuu kauden ai假名kaairauskoneiden ja kenttätyöhenkilöstön lisäksi muun muassa kauhakuormaajia ja muita ajoneuvoja。Maastoon levitetään väliaikaisesti myös geoofysiikan mittauksissa käytettävää välineistöä, kuten sähkökaapeleita。Kenttätyökausi näkyy lisäksi laitekuljetuksina valtatie 4:llä。

Pyydämme kaikkia erityisesti työalueiden läheisyydessä liikkuvia noudattamaan varovaisuutta sekä välttämään turvallisuussyistä liikkumista erikseen merkityillä työmaa-alueilla。

Lisatietoja:

Pertti Lamberg
pertti.lamberg@angloamerican.com
Puh。+358 40 128 3988

库瓦1:Kartta AA Sakatti采矿Oy:n malminetsintälupa-alueista。

betway是什么意思英美资源集团Americanista
Tuotteemme ovat olennainen osa modernia elämää。Ympäri maailmaa sijaitsevissa kaivoksissamme tuotetut metallit mahdollistavat siirtymän kohti puhtaampaa, vihreämpää ja kestävämpää maailmaa ja vastaavat miljardien kuluttajien kasvaviin tarpeisiin。Kaiken toimintamme keskiössä ovat työntekijämme, jotka hyödyntävät innovatiivisia toimintatapoja ja uusimpia teknologioita, joilla löydämme uusia esiintymiä sekä louhimme, jalostamme, siirrämme ja myymme metalleja kestävästi ja turvallisesti。

Tuotamme vastuullisesti timantteja (De Beersin kautta), kuparia, platinaryhmän metalleja, huippulaatuista rautamalmia, terästuotannossa hyödynnettävää hiiltä ja nikkeliä - ja kehitämme myös lannoitteiden tuotantoa。Olemme sitoutuneet saavutamaan kaiken toimamme osalta hiilineutraaliuden vuoteen 2040 mennessä。Kestävän kaivostoiminnan suunnitelmaamme perustuen teemme jatkuvaa ja tavoitteellista työtä terveellisen ja turvallisen ympäristön, elinvoimaisten yhteisöjen sekä luottamuksen rakentamiseksi。Teemme päivittäin yhteistyötä liikekumppaneidemme sekä laajan sidosryhmäverkostomme kanssa luodaksemme kallisarvoisista luonnonressseista pitkäkestoista arvoa paikallisille yhteisöille, toimintamaidemme yhteiskunnille sekä osakkeenomistajille。

betway是什么意思英美- huomisen kaivostoimintaa paremman elämän rakentamiseksi。

betway是什么意思英美人在萨卡廷汉克

betway是什么意思英美人suomalaisen tytäryhtiö AA Sakatti Mining Oy:n tehtävänä on suunnitella ja toteuttaa kaivos Sodankylässä sijaitsevan Sakatin monimetalliesiintymän hyödyntämiseksi。Sakatti on ainutlaatuinen esiintymä, josta löytyy kaikkiaan seitsemän modernin ja vähähiilisyyteen siirtyvän yhteiskuntamme kanalta keskeistä metallia, kuten kuparia, nikkeliä, kultaa sekä platinaa。Sakatin kaivosta suunnitellaan rakennettavaksi syvälle maan alle, ja hyödynnämme hankkeen suunnittelussa betway是什么意思Anglo americin edelläkävijyyttä ja asiantuntijuutta vastuullisesta kaivostoiminnasta ympäri maailmaa。Edistyksellisten ratkaisujen ansiosta merkittäviä taloudellisia hyötyjä tarjoava hanke voidaan toteuttaa tavalla, joka minimoi toiminnan haitalliset vaikutukset ympäristöön ja yhteisöihin。

卢lisää hankkeesta verkkosivuiltamme:finland.angloamerican.com