最新年报
2017可持续发展报告
2018年第三季度生产报告

07 maaliskuuta, 2022

IsoMetrix-ohjelman pääkäyttäjä varmistaa järjestelmän sujuvan käytön ylläpitämällä ja hallinnoimalla ohjelmiston osioita, sekä tukemalla muita käyttäjiä ohjelmaan liittyvissä ongelmatilanteissa。

Paakayttaja vastaa

• IsoMetrix ohjelman ylläpidosta
  • dokumenttiarkiston yllapidosta
  • Paikalliskäyttäjien koulutuksesta ja opastuksesta
  • KPI seurantarporttien koostamisesta IsoMetrix tietokannasta SHEC-ryhmän käyttöön

Lisäksi pääkäyttäjä on tarvittaessa apuna shc -dokumenttien revisiointi- ja käännöstöissä。Pääkäyttäjä库卢泰安työn ohessa IsoMetrix-järjestelmän käyttöön。

Työtehtävä ei vaadi IsoMetrix ohjelmiston aikaisempaa tuntemusta ja soveltuu sekä toimisto- ja hallintotyön ammattilaiselle tai vastavalmistuneelle toimisto-, hallinto- ja IT-alan henkilölle, joka pystyy tehokkaasti omaksumaan uuden ohjelmiston käytön。Johtamisjärjestelmien tuntemus katsotaan eduksi。

Tehtävään valittavalta edellytämme sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa。Työ alkaa sopimuksen mukaan kevään 2022 aikana。Sopimus tehdään alkuvaiheessa kahden vuoden määräaikaisena sopimuksena。

Hakemukseen tulee liittää CV ja palkkatoivomus, hakulomake on avoinna 22.4.2022 saakka。Haastatteluja voidaan tehdä jo hakuaikana。

Linkki hakulomakkeelle:https://tinyurl.com/bddd5b5d

Lisatietoja antaa:ilkka.alhoke@angloamerican.com