最新年度报告
2017年可持续发展报告》
2018年第三季度生产报告

2021年01 helmikuuta

AA Sakatti Mining Oy on betway是什么意思Anglo American Plc:n suomalainen tytäryhtiö。Sakatin projekti sijaitsee Sodankylässä。

GEOLOGIAN HARJOITTELIJA (T)

地质学työtehtäviin kuuluvat mm. kairasydänraportointi, kaairauskauden aikana kerätyn geologisen aineiston läpikäynti, maastotyöt ja tarpeen mukaan muut Geologin työnkuvaan kuuluvat tehtävät。

Edellytämme hakijoilta soveltuvia地质学家opintoja。
Töiden luonteesta joh屯tehtäviin valituilta edellytetään vähintään B-洛坎ajokorttia。

HYDROGEOLOGIAN HARJOITTELIJA (T)

水文地质学työtehtäviin kuuluvat mm. kenttätyöt, perustilaseurantaan liittyvät hydrogeologiset työt sekä tutkimusaineiston hallintaan ja analysointiin liittyvät tehtävät。

KESÄTYÖNTEKIJÄ YMPÄRISTÖÖN JA TYÖTURVALLISUUTEEN LIITTYVIIN TEHTÄVIIN

Työtehtäviin kuuluu erilaisten raporttien tekeminen, dokumenttien sekä perehdytysmateriaalien ylläpito ja päivitys suomen ja englannin kielillä。Lisäksi toimeen kuuluu ohjeiden ja määräysten noudattamisen valvominen eri työkohteissa。Töiden luonteesta joh屯työntekijältä vaaditaan vähintään B-luokan ajokortti。

TALOUSHALLINNON HARJOITTELIJA

Etsimme taloushallinnon koulutuksessa olevaa tai vastavalmistunutta henkilöä hoitamaan ostoreskontraan liittyviä tehtäviä sekä erilaisia yleishallinnon tehtäviä kuten puhelinvaihdetta。Edellytämme englannin kielen taitoa ja B-luokan ajokorttia。

KESATYONTEKIJAT (8)

Tarjoamme mahdollisuuden kahdeksalle nuorelle työllistyä Sakatin projektin tutkimusohjelmaan liittyviin näytteenkäsittely-, varasto- sekä kenttätöihin。Haemme kesäksi yli 16- vuotiaita kesätyöntekijöitä eri mittaisiin työsuhteisiin。Odotamme sinulta reipasta asennetta, täsmällisyyttä ja tarkkuutta työssä。

Rekrytointi toteutetaan anonyymina。Se tarkoittaa, että haastateltavat valitaan anonyymien hakemusten joukosta。Hakemuksesta ja ansioluettelosta jätetään pois nimi, ikä, äidinkieli, sukupuoli sekä yhteystiedot。Myös vapaata hakemustekstiä kirjoittaessa tulee huomioida, että se noudattaisi匿名者。Nimi ja yhteystiedot ilmoittaan ainoastaan sähköpostiviestissä。

Hakemukset ja ansioluettelot tulee toimittaa viimeistään 21.2.2021 sähköpostitse:jaana.kangasvuo@angloamerican.comTiedustelut puh。+358 16 642 368