最新年报
2017可持续发展报告
2018年第三季度生产报告

28 helmikuuta, 2017

betway是什么意思英美ilmoittaa, että Sakatin kaivoshankkeen kannattavuuden esiselvitys on käynnistetty vuoden 2016 lopussa。

betway是什么意思英美ilmoittaa, että Sakatin kaivoshankkeen kannattavuuden esiselvitys(预可行性研究)käynnistetty vuoden 2016 lopussa。Tällä hetkellä kannattavuuden esiselvityksessä tutkittavaksi hankevaihtoehdoksi on valittu maanalainen kaivos, joka toteutettaisiin täyttölouhinta(切割和填充)sekä poraus ja räjäytyslouhinta(爆破孔回采)menetelmillä。Keskeisiä selvityksessä arvioitavia seikkoja ovat kaivoksen sisäänkäynti- ja louhintavaihtoehdot, malmin rikastusvaihtoehdot sekä sopivimpien sijoituspaikkojen löytäminen kaivoksen infrastruktuurille ja rikastehiekan varastointialueelle。

Kannattavuuden esiselvityksen kanssa on samanaikaisesti käynnissä hankkeen ympäristö- ja sosiaalisten vaikutusten arviointi (YVA ja SVA)。Arviointi suoritetaan suomalaissten vaatimusten sekä kansainvälisen rahoitusyhtiö IFC:n suorituskykystandaren mukaisesti。Arviointi on osallistava ja sen tavoitteena on huomioida sidoryhmien näkemykset ja mielipiteet mahdollisimman kattavasti。arvioinissa selvitetään hankkeen sosiaaliset vaikutukset ja ympäristövaikutukset sekä hankkeen hyväksyntä。

betway是什么意思英美ymmärtää, että萨卡廷malmiesiintymä sijaitsee herkällä alueella Viiankiaavan真主安拉。soo on Soidensuojeluohjelman suojelema ja osa Natura 2000 verkostoa。Pyrkimyksenä on suunnitella ehdotettu hanke siten, että luonnon monimuotoisuudelle aiheutuvia haittoja vältetään, minimoidaan ja lievitetään。Mahdolliset jäljelle jäävät haitat monimuotoisuudelle kompensoitaisiin Suomen kansallisten vaatimusten ja globaalien parhaiden käytäntöjen mukaisesti。

150 kilometriä napapiiriltä pohjoiseen sijaitseva Sakatin hanke sisältää英betway是什么意思美varhaisen vaiheen malminetsinnän löytämän merkittävän kuparia, nikkeliä, platinaa, palladiumia ja kultaa sisältävän malmiesiintymän, joka on yksi merkittävimmistä sulfidisten Cu-Ni-PGE malmien löydöistä Suomessa ja Euroopassa yli sukupolveen。

媒体
芬兰语
Jukka Jokela
Puh:+358 (0) 400 159 610
Iso-Britania
詹姆斯Wyatt-Tilby 马塞洛丘韦
普:+44 (0)20 7968 8759 Puh:+44 (0) 20 7968 8891

Tietoa toimittajille:

betway是什么意思英美关于yksi mailman suurimmista kaivosyhtiöistä。Pääkonttorimme sijaitsee Lontoossa, ja yhtiömme on listattu Lontoon ja Johannesburgin pörsseihin。vastamme asiakkaidemme muuttuviin tarpeisiin monpuolisella kaivosliiketoiminalla ja tuotevalikoimalla。Tuotevalikoimamme kattaa perusraaka-aineet (rautamalmi, mangaani, metallinen hiili ja lämpöhiili), perusmetallit ja mineraalit (kupari, nikkeli, niobium ja fosfaatit) sekä jalometallit ja mineraalit, joissa platinan ja timanttien osalta olemme maailman johtava toimija。

betway是什么意思英美关于sitoutunut työskentelemään yhdessä yhtiön sidosryhmien, kuten sijoittajien, kumppaneiden ja työntekijöiden kanssa。Tavoitteena on luoda kestävää arvoa, jolla on todellinen merkitys。Samalla noudatamme korkeimpia turvallisuus- ja vastuullisususstandardeja kaikissa liiketoiminnoisissame me kaikkialla maailmassa。Yhtiöllä on kaivostoimintaa ja kehitys- sekä tutkimusvaiheessa olevia hankkeita eteläisessä Afrikassa, Etelä-Amerikassa, Australiassa, pohjois - americassa sekä Euroopassa。

betway是什么意思英美广播公司tehnyt 10 vuoden ajan tutkimustyötä Lapissa。Vuonna 2011 yhtiö perusti suomalaisen liiketoimintayksikön Sodankylään tutkiakseen kupari-, nikkeli- ja铂金属(PGE) esiintymää Sakatissa, joka sijaitsee 25 kilometriä Sodankylästä pohjoiseen。

m.holmansales.com