最新年报
2017可持续发展报告
2018年第三季度生产报告

31 elokuuta, 2018

Malminetsintäyhtiö AA Sakatti Mining Oy:n uudeksi kestävän kehityksen johtajaksi on valittu MeBM, MSc Ulla Syrjälä。Syrjälä siirtyy tehtävään Boliden Kevitsa Mining Oy:stä, jossa hän toimi ympäristö-, terveys-, turvallisuus- ja laatuasioiden päällikkönä。Hän toimi Kevitsassa projektivaiheesta luvituksen kautta aina toimivaan kaivokseen asti。

Kestävän kehityksen johtajana Syrjälä vastaa AA Sakatti Mining Oy:n sidosryhmäsuhteista, sosiaalisten ja ympäristövaikutusten arvioinnista, luvituksesta sekä yhtiön ympäristö- ja vastuullisuustyön kehittämisestä。Hänellä上tehtävään soveltuva vahva ympäristöjohtamisen sekä metallurgian ja ympäristösuojelun koulutustausta。Syntyperäinen sodankyläläinen täydentää näin erinomaisesti yhtiön vahvaa osaamista。

“在upeaa saada Ulla tiimiimme。Hän on kokenut huippuammattilainen, jonka erityiset vahvuudet esimerkiksi ympäristöluvitukseen liittyen auttavat yhtiötä sen siirtyessä juuri tähän vaiheeseen projektissa。Lisäksi Ullan vahva tausta Kaivosteollisuus ry:ssä ja kestävän kaivostoiminnan verkostossa vahvistavat entisestään sidosryhmätyötämme ", AA Sakatti Mining Oy:n toimitusjohtaja Jukka Jokela iloitsee。

Yhtiön kestävän kehityksen johtajana aiemmin toiminut Joanna Kuntonen-van 't Riet siirtyy emoyhtiöbetway是什么意思 Anglo americin kestävän kehityksen strategisen kehittämisen tehtäviin。
Syrjälä aloittaa uudessa toimessaan 3.9.2018。

Lisatietoja:

Jukka Jokela