最新年报
2017可持续发展报告
2018年第三季度生产报告

06 helmikuuta, 2018

Sakatin ympäristövaikutusten arviointiohjelma kuultavana。AA Sakatti Mining Oy:n Sakatin monimetalliesiintymän kaivoshankkeen ympäristövaikutusten arviointiohjelma on nähtävillä 7.2.2018 - 9.3.2018。Arviointiohjelma on toimitetu yhteysviranomaisena toimivalle Lapin elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskukselle。Ohjelma在nähtävillä seuraavan linkin kautta:http://www.ymparisto.fi/sakatinkaivosYVA

- Sodankylän kunnantalo (Jäämerentie 1, Sodankylä)
- Sodankylän kunnankirjasto, (Jäämerentie 1, Sodankylä)
- Lapin elinkeino-, liikenne ja ympäristökeskus(伊利-凯斯库斯,哈利图斯卡图5 C,罗瓦涅米)
——互联网http://www.ymparisto.fi/sakatinkaivosYVA

Yhteysviranomainen Lapin e -keskus järjestää yleisötilaisuuden YVA-ohjelmasta torstaina 22.2.2018 klo 17:30 alkaen Sodankylän kunnanvirastolla, valtuustosalissa (Jäämerentie 1, Sodankylä)。提拉索斯在凯基勒阿维因,卡维塔耶卢阿尔卡肯凯洛17:00。

Hankkeessa sovelletaan ympäristövaikutusten arvioinnista annettua uuden YVA-lain (252/2017) mukaista ympäristövaikutusten arviointimenettelyä (YVA-menettely)。Arviointiohjelmasta voi esittää mielipiteitä ja antaa lausuntoja kirjallisesti toimittamalle ne viimeistään 9.3.2018 Lapin eli -keskukseen sähköpostitse:kirjaamo.lappi@ely-keskus.fitai postitse: Lapin elikeskus, PL 8060, 96101 Rovaniemi。

Lisatietoja:
——Joanna Kuntonen-van´t Riet,页+358 40 865 0090